*1978.- La primera marca gràfica que va utilitzar el Bulevard Rosa.
L'últim dia de juliol de 2018 tancaven unes de les galeries comercials més emblemàtiques del Passeig de Gràcia i de Barcelona: el Bulevard Rosa. El nou centre comercial, impulsat per l'empresari Enric Vives Valls, havia obert portes durant la campanya de Nadal de 1978. al numero 55 del passeig de Gracia, ocupant els baixos d'un edifici d'oficines de façana blanca i vidre, El seu nom evocava el mític Salón Rosa, que hi hagué en aquell lloc fins al 1974, quan el vell immoble que l'acollia va ser enderrocat. En el mateix edifici va reobrir l'històric Publi Cinema convertit en dues minisales soterrades i de poc aforament i a l'entresòl l'anomenat Bulevard dels Antiquaris, on els amants de les antiguitats podien trobar-hi peces interessants a preus sovint prohibitius per les butxaques no especialment sobrades. Als últims anys també la marca de càpsules de cafè Nespresso hi tingué una de les seves botigues.
Amb el pas dels anys i l'èxit que va assolir, el centre es va anar estenent per l'interior d'illa fins assolir tres entrades més pels tres carrers restants que conformaven l'illa. Al carrer València, al número 270 des d'on també s'accedia a l'aparcament; al carrer Aragó al número 259 i finalment al numero 66 de la Rambla de Catalunya des dels baixos de la Casa Salvador Andreu, construïda al 1880 per Emili Sala Cortés i reformada al 1920 per Antoni de Ferrater.
Espai interior del Bulevard Rosa.En el record del que van ser les galeries del Bulevard Rosa ens quedarà la placeta central on hi havia hagut un làmina d'aigua amb peixos, el bar-restaurant interior d'ornamentació marinera i el gran fetitxe de fusta representant un cos femení que decorava aquest espai central.
Amb l'arribada del segle XXI, la segona generació de la família Vives, a través dels fills del fundador Sandra i Nacho, van intentar reorientar el negoci i captar nous clients entre l'allau turístic existent a la ciutat. Així doncs, van orientar el projecte de llançament del Pink Tank, un pop up store que cada tres mesos presentava l'oferta de dissenyadors de moda d'una capital europea. La idea però, no va acabar de quallar.
En acostar-se als 40 anys de vida dels centre i el venciment dels contractes de lloguer, els propietaris, la família Vives, varen optar per no renovar els contractes i oferir l'espai a determinades empreses per instal·lar-hi macrobotigues. En el moment del seu tancament (31 de juliol de 2018) comptava amb una superfície bruta per llogar de 5.200 metres quadrats. Un primer intent d'adjudicar la gran part de la superfície útil a la cadena de material esportiu Decathlón va fracassar a causa d'algunes característiques de l'edifici amb locals amb sostre baix que van representar una de les dificultats principals pels possibles llogaters. Les coses es van complicar encara més al 2020 amb l'arribada de la pandèmia del Covid-19 i les limitacions preventives decretades en relació als centre comercials. Les botigues de roba esportiva Puma i la de la marca gallega de moda Bimba y Lola van continuar durant un temps ocupant els local amb accés pel passeig de Gràcia.