A l'any 1992, coincidint amb l'efervescència olímpìca que va viure la ciutat, va ser instal·lada al cim de la Torre Catalunya una agulla publicitària giratòria de grans dimensions amb neons de color blau. El seu disseny era com una mena de rèplica de la Torre de Comunicacions de Collserola que sota un projecte de Norman Foster, s'havia aixecat mesos abans prop del cim del Tibidabo, constituint un dels reclams arquitectònics de la fita olímpica.
El panell publicitari de la Torre Catalunya, promogut per la empresa VSA va ser adjudicat a la multinacional japonesa SONY i durant més de vint anys va presidir aquell gratacels. Havia estat construït al 1970, coincidint amb la posta en marxa de nova Estació de Sants, i a partir d'aleshores ha tingut usos d'oficines i d'hotel, acollint el Gran Hotel Torre Catalunya primer i el Nobu Hotel després. La instal·lació de l'antena publicitària de 20 metres d'alçada va permetre ampliar la de l'edifici dels 80 metres que té la construcció fins als 100 amb l'afegitó de l'estructura publicitària.
Al panell situat a la part central de l'agulla, els llums de neó eren de color blau amb progressió vertical d'encesa i apagada i rotació completa de tot el panell. Això permetia veure l'anunciant des dels 360 graus.
A l'any 2014 va canviar d'anunciant i les lletres de SONY van ser substituïdes per les de PHILIPS que hi van romandre per un periode de set anys