L'any 1909 el carrosser Josep Farré i Gispert va encarregar la construcció d'un edifici per a la seva empresa. El solar escollit era situat a la vorera muntanya del carrer Aragó, entre Muntaner i Casanova, davant de la via del tren que en aquell punt deixava el carrer Aragó per seguir el seu trajecte per l'avinguda de Roma. En aquells primers anys del segle XX aquell indret era encara en gran part descampat sobretot des del carrer Muntaner en direccio a Sants
El projecte de l'edifici, segons consta als arxius francesos Hennebique, va ser de Lluís Homs, tot i que tradicionalment s'ha atribuït a Eduard Ferrés. No s'ha trobat l'expedient de llicència d'obres a l'Arxiu Municipal Contemporani de Barcelona (ANCB). [1]. La peculiaritat d'aquesta construcció era que juntament amb els Magatzems Sangrà del carrer Rosselló van ser els primers edificis construïts amb formigó armat a Barcelona.
*1910's.- L'edifici de Carrosseries Farré amb la barana de la rasa del tren davant.
*1910's.- Interior del magatzem de Carrosseries Farré.
*1910's.- Imatge captada des de la cantonada Casanova/Avinguda de Roma on s'ha marcat l'edifici de Carrosseries Farré.
*1935.- Premis aconseguits per Carrosseries Farré
Acabada la Guerra Civil el negoci de Carrosseries Farré va desaparèixer de l'edifici, que va patir nombroses modificacions. Posteriorment als anys 1950's s'hi va instal·lar l'empresa RYVESA (Recambios y Vehículos Sociedad Anónima) que funcionava com a taller de reparació i concessionari de l'empresa d'automòbils de la British Leyland Austin. Els baixos van ser convertits en una barreja de taller i expositor de vehicles de les marques Austin, Morris, MG i Mini. L'edifici va aguantar dempeus fins el 1989 quan va ser adquirit per l'inefable Núñez i Navarro que hi va aixecar un immoble d'oficines.
*1973.- L'antic edifici de Carrosseries Farré quan era ocupat per Ryvesa-Austin.
[1].- Grau, Ramon i altres. Modernització tècnica i arquitectura a Catalunya 1903-1929